مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 14:302023-09-30سياسي

ارجاع 600 پرونده تخلف ساخت وساز در سنندج به کمیسیون ماده 5


معاون امور عمرانی استاندار کردستان گفت: 600 پرونده تخلف ساخت وساز در سنندج به کمیسیون ماده 5 ارجاع داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، کیومرث حبیبی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان کردستان، با تاکید بر ضرورت تسریع در ساخت و سازها نهضت ملی در استان، اظهار کرد: ساخت و ساز مسکن در استان روند قانونی خود را دارد، سال گذشته 4 هزار و 600 پرونده در این حوزه در سطح استان تشکیل شده است.

وی با اعلام اینکه مبارزه بر احتکار زمین قانون شورای عالی مسکن است، گفت: بر اساس قانون اراضی که کاربری مسکن دارند، اما رها شده اند، اگر در طول 6 ماه تعیین تکلیف نشود می توان تغییر کاربری داده شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان افزود: کمیسیون ماده 5 به تمام معنا کمک کار شهرداری ها بوده و این را وظیفه خود می داند.

به گفته وی، در یک سال اخیر در شهر سنندج 600 پرونده تخلف به کمیسیون ماده 5 ارجاع شده و حدود 70 درصد رأی مثبت گرفته و مابقی در حال بررسی مجدد است.

معاون استاندار کردستان با تاکید بر تعیین تکلیف اراضی 207 هکتاری جنوب شهر سنندج عنوان کرد: با این اقدام می توان مشکل زمین مسکن ملی را در مرکز استان برطرف کرد.

معاون امور عمرانی استاندار کردستان اضافه کرد: تعیین تکلیف این اراضی زمینه ساز بسته شدن پرونده مسکن ملی در سنندج خواهد بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارجاع 600 پرونده تخلف ساخت وساز در سنندج به کمیسیون ماده 5

ارجاع 600 پرونده تخلف ساخت وساز در سنندج به کمیسیون ماده 5