مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 20:302023-10-15اجتماعي

برخی وظایف انجمن اولیا و مربیان باید تقویت یا واگذار شود


برخی وظایف انجمن اولیا و مربیان که در آیین نامه اجرایی مدارس آمده است در آینده نیاز به تجدید نظر، تقویت یا واگذاری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، شهلا باقری مدیرکل انجمن اولیا و مربیان در گفت وگوی زنده با والدین در شبکه شاد با اشاره به اینکه خانه به عنوان جایگاه اولی است که کودک در آن رشد می کند، اظهار کرد: شرایط تکوینی و زیستی که کودک از آن به محض تولد برخوردار می شود به مثابه یک استعدادی است که کودک با خودش حمل می کند و همراهش است تا تمام گیرنده های تربیتی اش را فعال کند.

وی افزود: کودک مان را به مدرسه می فرستیم تا زمینه آموزش های خانوادگی اش تا حدودی تکمیل شده و مرحله جدیدی را برای آگاهی و آموختن طی کند.

البته فرستادن کودکان به مدرسه نباید به این معنا تلقی شود که دیگر خانواده نقش ندارد؛ خانواده ای که کودک در بطن او تولد پیدا کرده، بالیده و رشد کرده و تمام استعدادها و ذخایر خانوادگی و اجدادی خودش را به همراه آورده، اکنون در یک فضای جدید قرار گرفته و وارد مدرسه شده است.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان خاطرنشان کرد: فضای مدرسه، یک فضای تخصصی تر و منسجم تر است برای اینکه بتواند نیازهای روز جامعه، فرزندان و جهان را به او بیاموزد و او را آماده کند برای رویارویی با شرایط جدیدتر و بهتری که بتواند این آمادگی را داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی وظایف انجمن اولیا و مربیان باید تقویت یا واگذار شود

برخی وظایف انجمن اولیا و مربیان باید تقویت یا واگذار شود