مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 10:002023-09-23سياسي

نگرانی امیرعبداللهیان از تداوم قاچاق اموال تاریخی و میراث فرهنگی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشست وزرای مجمع تمدن های کهن، روز جمعه 31 شهریور به ریاست حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، - وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با ابراز نگرانی درباره تداوم قاچاق اموال تاریخی و میراث فرهنگی، بر ضرورت اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از این روند و نیز تدبیر چگونگی بهره برداری از دستاورد های فناوری و هوش مصنوعی برای خدمت به حفظ میراث فرهنگی ملموس و ناملموس تمدن های کهن تأکید کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشست وزرای مجمع تمدن های کهن، روز جمعه 31 شهریور به ریاست حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک برگزار شد.

در این نشست، بیانیه مطبوعاتی اعضای مجمع تمدن های کهن که به ابتکار ایران تهیه و تدوین شده بود، به تایید کشور های عضو رسید و پس از آن، نمایندگان کشور ها به ایراد سخنرانی پرداختند.

حسین امیرعبداللهیان در سخنرانی خود در این نشست، ابتکار مجمع تمدن های کهن را اقدامی عالی برای جهانی بهتر، فرهنگی تر و صلح آمیزتر توصیف و ابراز امیدواری کرد این مجمع بتواند بیش از گذشته به ایجاد فضای صلح و آرامش، تفاهم و چندجانبه گرایی کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی امیرعبداللهیان از تداوم قاچاق اموال تاریخی و میراث فرهنگی

نگرانی امیرعبداللهیان از تداوم قاچاق اموال تاریخی و میراث فرهنگی