مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 11:002023-10-18ورزشي

نمایشگاه تاریخ 100 ساله مطبوعات ورزشی ایران در کرمانشاه برپا شد


نمایشگاه تاریخ 100 ساله مطبوعات ورزشی ایران به مناسبت هفته تربیت بدنی در محل موزه ورزش کرمانشاه برپا شد.

- ایسنا/کرمانشاه نمایشگاه تاریخ 100 ساله مطبوعات ورزشی ایران به مناسبت هفته تربیت بدنی در محل موزه ورزش کرمانشاه برپا شد.

منوچهر حاتمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه امروز(26 مهر) بااشاره به برپایی نمایشگاه تاریخ یک قرن اخیر مطبوعات ورزشی ایران، اظهار کرد: این نمایشگاه در محل موزه ورزش شهر کرمانشاه از امروز(چهارشنبه) به مدت پنج روز برپا خواهد بود.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه بیش از 80 نسخه مجله ورزشی به همت یکی از علاقمندان به تاریخ مطبوعات ورزشی ایران به نمایش در آمده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه به نقش مهم مطبوعات و رسانه ها در پیشرفت و توسعه ورزش اشاره کرد و گفت: هرگاه مطبوعات و رسانه ها به درستی به نقد و بررسی مشکلات ورزشی پرداخته اند، شاهد رشد و بالندگی ورزش بوده ایم.

وی خاطرنشان کرد: توجه رسانه ها به ورزش و انعکاس قهرمانی نخبگان ورزشی در میادین مختلف باعث جذب هرچه بیشتر جوانان به سمت ورزش می شود.

مهدی ودودیان گردآورنده مطبوعات ورزشی به نمایش در آمده در این نمایشگاه نیز در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در این نمایشگاه 88 نسخه از 55 عنوان مجله و نشریات ورزشی ایران از سالهای 1306 تا سالهای اخیر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه تاریخ 100 ساله مطبوعات ورزشی ایران در کرمانشاه برپا شد

نمایشگاه تاریخ 100 ساله مطبوعات ورزشی ایران در کرمانشاه برپا شد