مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-12بين الملل

هشدار به جامعه جهانی درباره نقشه نسل کشی در غزه با حذف رسانه های مقاومت


در پی بمباران دفتر مشترک شبکه های «العالم» و «پرس تی وی» معاونت برون مرزی سازمان صداوسیما در غزه، این معاونت بیانیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در پی بمباران دفتر مشترک شبکه های العالم و پرس تی وی معاونت برون مرزی صداوسیما در غزه، این معاونت بیانیه ای صادر کرد که به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم نشانه های عجز و شکست دشمن صهیونیستی بار دیگر نمایان شد و تلاش پردامنه رژیم موقت اسراییل برای حذف رسانه های حقیقت جو و مدافعِ مردم مظلوم سرزمینِ اشغال شده فلسطین، با هدف قرار دادن دفتر مشترک دو شبکه العالم و پرس تی وی در قلب زنده و تپنده مقاومت، نهادینه بودن تروریسم و هویت جنایتکارانه این رژیم را مهر تأییدی دوباره زد.

معاونت برون مرزی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که پرچمداری رسانه های مقاومت را افتخاری بس بزرگ برای خود می داند، تردید ندارد که موج کشتار خبرنگاران و نیز بمباران دفتر دو شبکه مهم و خبری این معاونت، درراستای جنگ شناختی وسیعی است که رژیم صهیونیستی برای خاموش کردن صدای مظلومیت مردم غزه و صاحبان اصلی و واقعی اراضی اشغال شده در پیش گرفته است.

یقین داریم حاکمیت خونخوار و پلشت صهیونیستی درصدد است از این طریق مانع ارسال تصویر ایستادگی جوانان شجاع، غیور و مقتدر فلسطینی مقابل چند دهه اشغالگری، تخریب و غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به جامعه جهانی درباره نقشه نسل کشی در غزه با حذف رسانه های مقاومت

هشدار به جامعه جهانی درباره نقشه نسل کشی در غزه با حذف رسانه های مقاومت