مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 14:352023-10-11ورزشي

برگزاری تربیت راهنمای خانواده در یزد


معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یز از برگزاری ششمین دوره استانی تربیت راهنمای خانواده به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان این استان خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یز از برگزاری ششمین دوره استانی تربیت راهنمای خانواده به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان این استان خبر داد.

آزاده دهقان در گفت وگو با ایسنا در خصوص جزییات این دوره آموزشی گفت: ششمین دوره استانی تربیت راهنمای خانواده به مدت دو روز در روزهای 20 و 21 مهرماه به همت اداره کل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان و به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد برگزار خواهد شد.

وی افزود: دوره های آموزشی تربیت راهنمای خانواده در سرفصل های مهارت های زندگی، تسهیل گری ازدواج، مهارت مشاوره فردی، مهارت مشاوره خانواده و فرزندپروری برگزار می شود.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان در باره نحور ثبت نام در این دوره گفت: ثبت نام کنندگان در این دوره ها باید شرایط متاهل بودن، اتمام سطح دو برای طلاب، کارشناسی برای دانشجویان، حداقل سن 25 و حداکثر سن 45 سال، دارای مخاطب فعال و جامعه هدف و همچنین قبولی در مصاحبه را دارا باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری تربیت راهنمای خانواده در یزد

برگزاری تربیت راهنمای خانواده در یزد