مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 00:152023-10-15بين الملل

بلای «رژیم بی سرزمین» بر «سرزمین بااصالت»


غزه؛ هزاران سال تاریخ پر از شکوه و زیبایی و تمدن را 75 سال است که زیر لایه لایه جنگ و ظلم پنهان کرده.

- گروه گردشگری خبرگزاری فارس؛ نعیمه موحد: آنقدر از آن سال ها نگذشته که پیرمردهای شه،ر آبادی و سرسبزی را یادشان رفته باشد و هنوز قصه کشتی هایی که در بندر پهلو می گرفتند و سروصدای تاجران که در شهر می پیچید آنقدر کهنه نشده که بچه ها از شنیدنش سیر شده باشند.

 اینجا غزه است با هزاران سال تاریخ پر از زیبایی و تمدن و 75 سال تراژدی که تمدنی اصیل را زیر لایه لایه جنگ و ظلم پنهان کرده است.

مردمی که می دانند چه بوده اند و چه می توانستند باشند اگر سایه شر قومی نفرین شده بر سر زندگی آنان نمی افتاد، این روزها در سرزمین اجدادی خود، در حصار تنگ صهیونیسم و توهم نژاد برتر، چشم به انفعال جهانی دوخته اند که بسیاری از مردم آن هیچوقت متوجه نشدند، موشک هایی که از طرف رژیم جعلی اسراییل بر سر آنان فرود می آید، تمدنی 5هزارساله را هدف گرفته است.

غزه در سال 2022   غزه ای که بود، غزه ای که هست موقعیت تجاری غزه در طی سالیان این منطقه را به نقطه ای محبوب برای تجارت و بازرگانی تبدیل کرده بود.

فراعنه مصر، فنیقی ها، فلسطینی ها، کنعانی ها، آشوری ها، مغول، بیزانس، اسکندر، روم، ایران، عثمانی و انگلیس هرکدام در بازه هایی زمانی سعی کردند این ناحیه نوارگونه در ساحل شرقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلای «رژیم بی سرزمین» بر «سرزمین بااصالت»

بلای «رژیم بی سرزمین» بر «سرزمین بااصالت»