مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 10:552023-10-15بين الملل

جنجال پارتی بازی رییس جمهور آمریکا برای پسرش


افکار عمومی آمریکا بر این باور است که جو بایدن در جریان فعالیت های تجاری پسرش، به صورت غیرقانونی و غیراخلاقی رفتار کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نتایج جدیدترین نظرسنجی در آمریکا نشان می دهد که اکثر مردم این کشور معتقدند جو بایدن رییس جمهور آمریکا در نحوه برخورد و مدیریت معاملات تجاری هانتر بایدن، به صورت غیراخلاقی و غیرقانونی عمل کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفاکس نیوز تنها 30 درصد از بزرگسالان آمریکایی معتقدند که بایدن در مورد معاملات تجاری پسرش هیچ اقدام اشتباهی انجام نداده است در حالی که 68 درصد دیگر بر این باورند که رییس جمهور در این زمینه کاملا غیرقانونی رفتار کرده است.

طبق نظرسنجی انجام گرفته شده از سوی آسوشیتد پرس و موسسه تحقیقاتی نورک در دانشگاه شیکاگو، به تفکیک حزب نیز، 40 درصد از دموکرات ها اقدامات بایدن در مورد فعالیت های تجاری پسرش را مورد انتقاد قرار داده اند و 58 درصد دیگر عنوان کرده اند او هیچ کار اشتباهی انجام نداده است.

از میان افرادی که بایدن را مقصر دانسته و با اقدامات وی در برابر فعالیت های هانتر بایدن مخالف هستند، 8 درصد عنوان کرده اند، فعالیت های رییس جمهور در برابر اقدامات تجاری پسرش غیرقانونی بوده در حالی که 32 درصد گفته اند او کاملا غیراخلاقی رفتار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجال پارتی بازی رییس جمهور آمریکا برای پسرش

جنجال پارتی بازی رییس جمهور آمریکا برای پسرش