مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 12:052023-10-04بين الملل

رژیم صهیونیستی مقامات فرانسه را به دلیل وضعیت مرزهای لبنان توبیخ کرد


وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اخیراً دو گفت وگوی توبیخ آمیز با دیپلمات های فرانسوی انجام داده و طی آن مراتب اعتراض خود را به جانبداری فرانسه از لبنان در جریان تمدید ماموریت نیروهای یونیفل در این کشور ابراز داشت.

- وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اخیراً دو گفت وگوی توبیخ آمیز با دیپلمات های فرانسوی انجام داده و طی آن مراتب اعتراض خود را به جانبداری فرانسه از لبنان در جریان تمدید ماموریت نیروهای یونیفل در این کشور ابراز داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وبسایت عبری واللا، شورای امنیت آخر ماه اوت ماموریت نیروهای یونیفل در لبنان را با موافقت 13 کشور برای یک سال دیگر تمدید کرد.

فرانسه یکی از کشورهایی است که تاثیر زیادی روی دولت لبنان دارد و با احزاب سیاسی مختلف این کشور ارتباط دارد و از سوی دیگر مقامات فرانسه چند هفته پیش مسؤولیت تدوین قطعنامه شورای امنیت راجع به تمدید ماموریت نیروهای یونیفل در جنوب لبنان را برعهده داشتند.

واللا به نقل از مسؤولان ارشد وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد، در جریان مذاکرات برای تمدید ماموریت یونیفل در شورای امنیت، فرانسوی ها پیش نویسی را ارائه کردند که در آن تقریبا موضع دولت لبنان به طور کامل لحاظ شده بود و محدودیت هایی را برای فعالیت این نیروها در جنوب لبنان در نظر گرفته بود؛ اما با فشار آمریکا،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی مقامات فرانسه را به دلیل وضعیت مرزهای لبنان توبیخ کرد

رژیم صهیونیستی مقامات فرانسه را به دلیل وضعیت مرزهای لبنان توبیخ کرد