مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 11:452023-10-14سياسي

سروش محلاتی؛ مدرس حوزه یا تحریف کننده چهره سیدالشهدا(ع) و اصحاب امیرالمؤمنین


بررسی برخی اظهارات و مقالات محمد سروش محلاتی نشان دهنده تحریفات آشکار در روایات تاریخی است به طوری که وی تهمت پیشنهاد امام حسین(ع) به مذاکره با یزید و تندروی اصحاب برجسته امیرالمومنین ازجمله جناب عمار یاسر، - خبرگزاری فارس ـ گروه قرآن و فعالیت های دینی: مدتی پیش برخی رسانه ها به نقل از محمدسروش محلاتی از توقف کرسی تدریس وی در حوزه خبر دادند.

سروش محلاتی در این باره گفته است: بنده برای اینکه در یک مسجد یا مدرسه یا حسینیه تدریس داشته باشم منعی ندارم ولی شما دوستان از امروز باید بدانید که این درس را برای شما درس به حساب نمی آورند، چون تدریس بنده مورد تأیید حضرات نیست.

قاعدتاً این محدودیت ها برای اظهار نظرهای انتقادی بنده در سخنرانی ها و مقالات است و به این وسیله می خواهند طلاب را پرهیز دهند تا کسی با این شخص ارتباط نداشته باشد.

برای اینکه ببینیم، ریشه این مسائل در چیست، مقداری از سخنرانی ها و یادداشت های وی را مرور کردیم که بررسی اظهارات سروش محلاتی نشان می دهد وی تحریفات عجیبی نسبت به قیام امام حسین(ع) و یاران صدیق امیرالمؤمنین(ع) داشته است.

سروش محلاتی با توسل به گزاره های غیرمستند مدعی می شود امام حسین(ع) پیشنهاد مذاکره با یزید و حل مشکلات به صورت رفاقتی را مطرح کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سروش محلاتی؛ مدرس حوزه یا تحریف کننده چهره سیدالشهدا(ع) و اصحاب امیرالمؤمنین

سروش محلاتی؛ مدرس حوزه یا تحریف کننده چهره سیدالشهدا(ع) و اصحاب امیرالمؤمنین