مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 14:502023-10-16بين الملل

راهپیمایی میلیونی مراکشی ها در همبستگی با مردم فلسطین


مردم مراکش با برپایی راهپیمایی میلیونی در خیابان های شهر رباط، پایتخت این کشور حمایت خود را از فلسطین و ساکنان غزه در عملیات طوفان الاقصی اعلام کردند.

- مردم مراکش با برپایی راهپیمایی میلیونی در خیابان های شهر رباط، پایتخت این کشور حمایت خود را از فلسطین و ساکنان غزه در عملیات طوفان الاقصی اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، تظاهرات در حمایت از فلسطین و مردم غزه در مراکش ادامه دارد و مراکشی ها یکشنبه هم با راه اندازی یک راهپیمایی میلیونی در خیابان های پایتخت کشورشان مخالفت خود را با سازش با رژیم صهیونیستی اعلام کرده و به حمایت از فلسطین برخاستند.

احمد ویحمان، یکی از مسوولان اصلی برگزاری این راهپیمایی میلیونی در شهر رباط، اظهار کرد: مردم مراکش بار دیگر در این راهپیمایی میلیونی حمایت خود را از فلسطین و مقاومت آن که هر آنچه را دارد، می بخشد، اعلام کردند.

ویحمان در ادامه با تبریک عملیات طوفان الاقصی آن را عملیاتی قهرمانانه خواند که برای آزادسازی فلسطین و تشکیل کشور فلسطین در سراسر اراضی آن و برای بازگرداندن قدس به عنوان پایتخت فلسطین آغاز شد.

او تاکید کرد: مردم مراکش در واقع زمانی که پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیده و پرچم فلسطین را برافراشتند، طرح عادی سازی (روابط با رژیم صهیونیستی) را آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی میلیونی مراکشی ها در همبستگی با مردم فلسطین

راهپیمایی میلیونی مراکشی ها در همبستگی با مردم فلسطین