مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 13:252023-10-01دانش

برگزاری آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان، نیمه اول آبان


بر اساس اعلام دانشگاه فرهنگیان، آزمون جامع اصلح ویژه افراد مجاز، نیمه اول آبان ماه 1402 در محل پردیس ها و مراکز استان ها برگزار خواهد شد.

- بر اساس اعلام دانشگاه فرهنگیان، آزمون جامع اصلح ویژه افراد مجاز، نیمه اول آبان ماه 1402 در محل پردیس ها و مراکز استان ها برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان طی اطلاعیه ای اعلام کرد: به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون جامع (اصلح) مهارت آموزان (اعم از مشمولان ماده 28 و قانون تعیین تکلیف) ورودی قبل از سال 1402، می رساند، آزمون جامع اصلح ویژه افراد مجاز، نیمه اول آبان ­ماه 1402 در محل پردیس ها و مراکز استان ها برگزار خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است: افرادی مجاز به شرکت در این آزمون خواهند بود که پودمان ­های یک، دو و دوره فرهنگی را با موفقیت گذرانده و نمره حد نصاب را در تمامی دروس آموزشی، کارورزی و فرهنگی کسب کرده باشند.

همچنین داوطلبانی مجاز هستند که تا کنون کمتر از سه بار در آزمون جامع (اصلح) شرکت داشته ­اند و افرادی که سه بار در آزمون اصلح شرکت داشته و موفق به کسب حدنصاب لازم نشده­ اند، به روی این فرم کلیک و آن را تکمیل کنند تا در صورت کسب مجوز، امکان حضورشان در آزمون فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان، نیمه اول آبان

برگزاری آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان، نیمه اول آبان