مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 11:502023-09-27اقتصادي

رفع تصرف اراضی ملی مریوان به ارزش بیش از 2 میلیارد تومان


رییس اداره راه و شهرسازی مریوان از انجام یک مورد رفع تصرف و قلع و قمع متصرفین اراضی ملی در این شهر به ارزش بیش از دو میلیارد تومان در طول هفته جاری خبر داد.

- ایسنا/کردستان رییس اداره راه و شهرسازی مریوان از انجام یک مورد رفع تصرف و قلع و قمع متصرفین اراضی ملی در این شهر به ارزش بیش از دو میلیارد تومان در طول هفته جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زانا کهنه پوشی اظهار کرد: با انجام فعالیت های شبانه روزی توسط گشت حفاظت اراضی و کارشناسان حقوقی و با هماهنگی نهادهای قضایی و انتظامی مواردی از رفع تصرف از اراضی ملی انجام شده که می توان به رفع تصرف و قلع و قمع متصرفین در طول این هفته اشاره کرد.

وی افزود: در جریان این رفع تصرف 100 متر مربع ار اراضی ملی در منطقه داسیران از متصرفین پس گرفته و به بیت المال بازگردانده شد.

رییس اداره راه و شهرسازی مریوان، با اشاره به اینکه حفاظت از اراضی ملی از اولویت های راه و شهرسازی است، خاطرنشان کرد: ارزش ریالی زمین رفع تصرف شده دو میلیارد تومان برآورد شده است.

کهنه پوشی در ادامه از عموم مردم مریوان درخواست کرد، در صورت مشاهده هرگونه تعرض به اراضی ملی با سامانه تلفنی 1656 تماس و مراتب را اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به رفع تصرف اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف اراضی ملی مریوان به ارزش بیش از 2 میلیارد تومان

رفع تصرف اراضی ملی مریوان به ارزش بیش از 2 میلیارد تومان