مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 11:102023-09-26اجتماعي

آسیب شناسی نظام آموزشی از زبان دانش ‎آموزان دیروز، دانشجویان امروز


نظام آموزشی، مهم ترین بخشی است که توسعه کشورها را رقم می زند و دانش آموزانی که در آزمون سراسری به موفقیت رسیده اند، دارای تجربه های ارزشمندی هستند که برای دانش آموزان مفید و برای سیاست گذاران نظام آموزشی که به دنبال تحول در این سیستم هستند، - ایسنا/اصفهان نظام آموزشی، مهم ترین بخشی است که توسعه کشورها را رقم می زند و دانش آموزانی که در آزمون سراسری به موفقیت رسیده اند، دارای تجربه های ارزشمندی هستند که برای دانش آموزان مفید و برای سیاست گذاران نظام آموزشی که به دنبال تحول در این سیستم هستند، راهگشای مفیدی است.

به نظر دانش آموختگان دبیرستان فرزانگان کاشان، تشویق فرزندان، تدریس معلم و  اعتماد به نفس مهم ترین راز موفقیت دانش آموزان است.

زهرا قصابی، دارنده رتبه 28 رشته ریاضی در کنکور سراسری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: صمیمیت بچه ها برای یادگیری درس مؤثر بود.

کلاس دوازدهم به دلیل کم بودن تعداد دانش آموزان کلاس، معلم با بچه ها بیشتر صمیمی است و فرایند آموزش هم بدون استرس انجام می شود تا کادر مدرسه اجازه ندهند که شرایط استرس دانش آموزان بیشتر شود.

وی اظهار کرد: دانش آموزانی که مهارت های زندگی را یاد نگرفته اند، با هم به رقابت می پردازند به خصوص در سال دوازدهم که بچه ها ترجیح می دهند تحلیل آزمون ها را با هم مقایسه کنند که گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب شناسی نظام آموزشی از زبان دانش ‎آموزان دیروز، دانشجویان امروز

آسیب شناسی نظام آموزشی از زبان دانش ‎آموزان دیروز، دانشجویان امروز