مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 16:052023-10-18پزشكي

با ورزش فشار خون و دیابت به شدت کاهش می یابد


مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: باور ما بر این است که اگر به ورزش توجه ویژه ای شود بیماری هایی چون فشار خون و دیابت به شدت کاهش خواهد یافت.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: باور ما بر این است که اگر به ورزش توجه ویژه ای شود بیماری هایی چون فشار خون و دیابت به شدت کاهش خواهد یافت.

محسن قطبی ظهر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش اظهارکرد: باور ما بر این است که اگر به ورزش توجه ویژه ای شود بیماری هایی چون فشار خون و دیابت به شدت کاهش خواهد یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ورزش به عنوان پدیده اجتماعی و فرهنگی، نقشی اساسی و بنیادی، در زندگی روزمره هر انسان دارد که موجب سلامت، تندرستی و پویایی است، بیان کرد: توسعه ورزش، ارتقاء سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: همزمان با هفته تربیت بدنی بیش از 250 برنامه فرهنگی و ورزشی در سطح استان برگزار می شود که بخشی از آنان عمرانی و زیر ساختی است.

قطبی با بیان اینکه 12 چمن مصنوعی در هفته تربیت بدنی افتتاح خواهد شد، گفت: این 12 چمن، چمن مصنوعی روستاهای گرماب قاین، همت آباد، اردکول و پردان زیرکوه، حسن آباد، اسماعیل آباد، اسدآباد نهبندان از است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با ورزش فشار خون و دیابت به شدت کاهش می یابد

با ورزش فشار خون و دیابت به شدت کاهش می یابد