مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 09:102023-09-30ورزشي

این افراد کم حرف اما پرتوان هستند


سکوت، بخش زیادی از آن چیزی است که یک ناشنوا در کوله بار زندگی اش به دوش می کشد.

انسان هایی که با محروم شدن از شنیدن صداهای پیرامون، دغدغه ارتباط با همنوعان خود را دارند و از آنجا که اطرافیان هم با زبان اشاره آشنایی کاملی ندارند، - ایسنا/خراسان رضوی سکوت، بخش زیادی از آن چیزی است که یک ناشنوا در کوله بار زندگی اش به دوش می کشد.

انسان هایی که با محروم شدن از شنیدن صداهای پیرامون، دغدغه ارتباط با همنوعان خود را دارند و از آنجا که اطرافیان هم با زبان اشاره آشنایی کاملی ندارند، برقراری ارتباط مناسب و مطلوب با آنها خیلی سخت می شود.

به مناسبت هشتم مهرماه، روز جهانی ناشنوایان به سراغ فرد ناشنوایی رفته ایم که توانسته با غلبه بر محدودیت ها و با اراده ای محکم، توانایی های خود را بروز دهد.

حسن آغاز ، متولد سال 1369 در یکی از شهرهای جنوب خراسان رضوی است و تا مقطع دیپلم ادامه تحصیل داده است، علاقه شدید به ورزش دارد و هنوز هم والیبال بازی می کند و با حمایت خانواده ‏اش در خانه پدربزرگش در کنار همسر و فرزندش زندگی می کند، در گفت وگویی که با او انجام دادیم، مادر دلسوز و همراهش به ما کمک کرد تا پای حرف هایش بنشینیم.

او در گفت و گو با ایسنا گفت: هرچند در نوزادی، نسبت به صداهای اطراف عکس العمل نشان می دادم، ولی از هفت سالگی متوجه شدند شنوایی ام کم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این افراد کم حرف اما پرتوان هستند

این افراد کم حرف اما پرتوان هستند