مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 14:402023-09-28ورزشي

سبک های رزمی در کرمانشاه باید ساماندهی شوند


مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به تعدد سبک های رزمی در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: باید یک ساماندهی را از این سبک ها داشته باشیم.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به تعدد سبک های رزمی در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: باید یک ساماندهی را از این سبک ها داشته باشیم.

منوچهر حاتمی امروز(ششم مهر) در مجمع انتخاباتی ریاست هیات انجمن های ورزش های رزمی استان کرمانشاه، با تاکید بر لزوم ساماندهی سبک های رزمی در کرمانشاه، اظهارکرد: تا چندسال پیش نزدیک به 250 سبک رزمی در کرمانشاه داشتیم که طی برنامه ای آنها را ساماندهی کرده و به حدود 120 سبک رساندیم.

وی که تا سال گذشته ریاست هیات انجمن های ورزش های رزمی استان را برعهده داشت، افزود: برنامه ساماندهی سبک های رزمی در کرمانشاه باید تداوم داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: در ساماندهی سبک های رزمی در استان باید تنها روی کیفیت و نه کمیت تمرکز داشته باشیم، به این معنا که بالا بودن تعداد سبک ها مهم نیست، بلکه باید تنها سبک هایی که کیفیت و مجوزهای لازم را دارند، فعال باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تعداد بالای باشگاه های ورزشی رزمی در سطح استان، عنوان کرد: نظارت روی فعالیت باشگاه ها باید بصورت جدی تر مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبک های رزمی در کرمانشاه باید ساماندهی شوند

سبک های رزمی در کرمانشاه باید ساماندهی شوند