مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 14:552023-10-13سياسي

فلسطین این روزها خط مقدم جهان اسلام است


نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: مقاومت در لبنان و فلسطین ثابت کرده است که ارتش رژیم صهیونیستی شکست می خورد و هیبتش شکسته می شود.

- ایسنا/البرز نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: مقاومت در لبنان و فلسطین ثابت کرده است که ارتش رژیم صهیونیستی شکست می خورد و هیبتش شکسته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه 21 مهرماه کرج گفت: این هفته پیروزی های عزت آفرین و دشمن نابودکن محور مقاومت، آن هم با طوفانی که بر پاکردند جای تبریک دارد.

آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه مقاومت در لبنان و فلسطین ثابت کرده که ارتش رژیم صهیونیستی شکست می خورد و هیبتش شکسته می شود گفت: صهیونیست ها به دستور استعمارگران و حمایت قدرت های جهانی مردم فلسطین را از سرزمینشان بیرون کردند و غاصبانه برای خودشان شهرک ساختند و اینکار چیزی جز خواری و زوال نیست.

امام جمعه کرج با بیان اینکه خوی برتری طلبی آنها تا امروز ادامه داشته و فرقه سیاسی خونخواری هم روی آنها سوار شده و بدترین و شرور ترین افراد دنیا را به وجود آورده است افزود: این عملیات در یک پیچ تاریخی جهان نقطه عطفی در مقاومت فلسطین و جریان مقاومت در جهان اسلام شده است و زوال صهیونیست ها را نزدیکتر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطین این روزها خط مقدم جهان اسلام است

فلسطین این روزها خط مقدم جهان اسلام است