مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 23:302023-09-28سياسي

لزوم ارتقای سواد رسانه ای عمومی در جامعه


فرماندار آمل با اشاره به لزوم ارتقای سواد رسانه ای عمومی در جامعه، گفت: باید فعالیت سنتی روابط عمومی ها به رویکرد مدرن و نوین تغییر کند.

- ایسنا/مازندران فرماندار آمل با اشاره به لزوم ارتقای سواد رسانه ای عمومی در جامعه، گفت: باید فعالیت سنتی روابط عمومی ها به رویکرد مدرن و نوین تغییر کند.

ذات الله زارعی 6 مهر در نشست اعضای هیأت رییسه انجمن روابط عمومی ایران- نمایندگی مازندران، اظهار کرد: روابط عمومی یک نهاد یا تشکل اثرگذار است که می تواند در موفقیت یک سازمان عمومی، خصوصی یا دولتی بسیار نقش آفرین باشد.

وی با اعلام اینکه مخاطبان روابط عمومی جامعه هدف آن هستند، افزود: امروزه در دنیا با نگاه علمی و دانشگاهی به روابط عمومی نگریسته می شود پس لازم است در کشورمان نیز نگاه به روابط عمومی نوین و علم محور باشد.

فرماندار ویژه شهرستان آمل، تصریح کرد: در بدنه دولت نیز روابط عمومی حلقه اتصال بین مردم و مسؤولان است و بازوان توانمند و قدرتمند در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی تلقی می شود.

زارعی با اشاره به اینکه امروزه روابط عمومی در فرهنگ سازی و امیدآفرینی اقشار جامعه بسیار مفید بوده و با ایجاد فضای همدلی و هم افزایی می تواند بسترساز باشد، یادآور شد: متأسفانه روابط عمومی ها امروزه در جامعه فلسفه اصلی شکل گیری خود را فراموش کردند و فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارتقای سواد رسانه ای عمومی در جامعه

لزوم ارتقای سواد رسانه ای عمومی در جامعه