مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 10:452023-10-08اقتصادي

صدور سند تفکیکی برای 3400 هکتار از اراضی شهرک های صنعتی استان قزوین


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: سند تفکیکی 3400 هکتار از اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی استان آماده و قابل واگذاری به واحدهای بهره بردار می باشد.

- رضا صفاری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: یکی از مهمترین دغدغه سرمایه گذاران داخلی و خارجی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی، تعیین تکلیف اسناد تفکیکی است که تاکنون برای بیش از 3400 هکتار از این اراضی سند تفکیکی صادر شده و این شرکت با تمام ظرفیت های خود به دنبال مستند سازی و رفع موانع دریافت سندهای مالکیت تفکیکی و تک برگی است تا با واگذاری آن به خود واحدهای تولیدی بهره بردار، نسبت به تامین بخشی از نیازهای فعالان اقتصادی اقدام شود.

وی همچنین از صدور دو هزار و 665 فقره سند مالکیت تک برگی برای واحدهای تولیدی، خدماتی، کارگاهی، تجاری و زیرساخت ها در شهرک ها و نواحی صنعتی تابعه استان خبر داد و تصریح کرد: واحدهای تولیدی که موفق به اخذ پروانه بهره برداری می شوند و در صورت دارا بودن شرایط می توانند با مراجعه به دفتر شرکت نسبت به دریافت سند تک برگی اقدام کنند.

رییس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان با اشاره به مزیت اسناد تفکیکی گفت: تثبیت و امنیت سرمایه گذاران، اعمال ارزش واقعی واحدهای صنعتی و افزایش قدرت سرمایه در گردش آنها، صدور اسناد، نقل و انتقال و جذب شریک تجار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور سند تفکیکی برای 3400 هکتار از اراضی شهرک های صنعتی استان قزوین

صدور سند تفکیکی برای 3400 هکتار از اراضی شهرک های صنعتی استان قزوین