مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 12:402023-10-08بين الملل

هشتگ های حامیِ «طوفان الاقصی»، در کنار فلسطین


کاربران شبکه های اجتماعی در جهان با استفاده از هشتگ های «طوفان الاقصی»، «طوفان القدس»، «قیام مظلوم»، «اسراییل» و «غزه» حمایت خود را از عملیات نظامی حماس علیه اشغالگران اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هم زمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی از روز گذشته (شنبه، 7 اکتبر) تاکنون، حامیان محور مقاومت در منطقه و جهان با ترندکردن برخی هشتگ ها، همراهی خود را با این عملیات نشان دادند.

هشتگ طوفان الاقصی به عنوان اولین هشتگ و در برای بیش از 24ساعت، توسط کاربران فضای مجازی در جهان عرب و کشورهای اسلامی استفاده شد .

کاربران با ابراز خوشحالی از پیروزی های مقاومت فلسطین، بر حق مردم این کشور برای آزادی تاکید کردند.

هشتگ دیگر ترند شده، اسراییل بود و کاربران این هشتگ را به همراه تصاویر سربازان اسیر شده توسط مقاومت فلسطین و موشک های فرودآمده در شهرک های صهیونیست نشین استفاده کردند.

طوفان القدس هشتگ دیگری است که کاربران منطقه ای از آن استفاده و عملیات جناح های مقاومت فلسطین را با هدف دفاع از قدس شریف و مسجدالاقصی ستودند.

کاربران طرفدار محور مقاومت در ایران، عراق، سوریه، لبنان، یمن و بحرین هم با استفاده از دو هشتگ طوفان الاقصی و طوفان القدس ، تصاویر فرماندهان شهید از جمله سردار شهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتگ های حامیِ «طوفان الاقصی»، در کنار فلسطین

هشتگ های حامیِ «طوفان الاقصی»، در کنار فلسطین