مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 15:552023-10-14اجتماعي

دانش آموزان در طول سال تحصیلی حداقل 2 روز به سفر اردویی می روند


معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: تلاش می کنیم که همه دانش آموزان در طول سال تحصیلی حداقل 2 روز در سفر اردویی، تربیتی، راهیان نور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در گفت وگوی زنده و پرسش و پاسخ با والدین که به طور زنده از شبکه شاد، پخش شد، اظهار کرد: امروز، آنچه که برای همه مشخص شده و اهمیت دارد، سرمایه گذاری در بحث تربیت کودکان و نوجوانان است؛ آ ینده شخصی و اجتماعی آنها روشن است و قطعا اولیا به وظایفی که در این زمینه دارند، اشراف داشته و آنها را انجام می دهند.

وی به وظایف معاونت پرورشی و مجموعه نظام تعلیم و تربیت در این زمینه اشاره و تأکید کرد: 100 درصد، در شناخت و انجام این وظایف، اگر کمک والدین نباشد، موفقیت ما ممکن نخواهد بود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: مدتی است که معاونت پرورشی، اصول، سیاست ها و راهبردهایی را برای خود اتخاد کرده تا از این طریق، برنامه ها و فعالیت های مؤثری را داشته باشد ؛ یکی از اصل های موثر ما استفاده از خود کودکان و نوجوانان در طراحی و اجرای برنا مه هاست.

وی با بیان اینکه کنشگری مثبت دانش آموزان، یکی از روش های اصلی برای رشد و شکوفایی توانمندی های دانش آموزان است، افزود: از مربیان و مدیران مدارس می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان در طول سال تحصیلی حداقل 2 روز به سفر اردویی می روند

دانش آموزان در طول سال تحصیلی حداقل 2 روز به سفر اردویی می روند