مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 14:152023-10-17بين الملل

رژیم صهیونیستی بزرگترین کنفرانس فن آوری اروپا را تحریم کرد


پس از آنکه بنیانگذار بزرگترین کنفرانس فن آوری اروپا، رژیم صهیونیستی را به دلیل ارتکاب جنایات جنگی در غزه محکوم کرد، رژیم صهیونیستی تصمیم به تحریم این کنفرانس گرفت.

- پس از آنکه بنیانگذار بزرگترین کنفرانس فن آوری اروپا، رژیم صهیونیستی را به دلیل ارتکاب جنایات جنگی در غزه محکوم کرد، رژیم صهیونیستی تصمیم به تحریم این کنفرانس گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دور شاپیرا ، سفیر رژیم صهیونیستی در پرتغال اعلام کرد، این رژیم در کنفرانس Web Summit بعد از آنکه پدی کاسگریو ، مدیر اجرایی آن، رژیم صهیونیستی را به دلیل نقض قوانین بین المللی محکوم کرد، شرکت نخواهد کرد.

به نوشته نشریه تلگراف ، شاپیرا گفت، ده ها شرکت فن آوری از این رویداد کنار کشیده اند و او تشویق کرد که شرکت های بیشتری این کنفرانس را تحریم کنند.

کنفرانس فن آوری Web Summit که بیش از 70000 بازدیدکننده را از سراسر جهان به خود جذب می کند، قرار است یک ماه دیگر در شهر لیسبون برگزار شود.

کاسگریو، مدیر اجرایی این کنفرانس در پی جنایات صهیونیستها علیه مردم در نوار غزه در توییتر نوشت: من از مشاهده حرف ها و اقدامات بسیاری از دولت ها و رهبران غربی به استثنای مورد ویژه دولت ایرلند که یک بار دارد کار درست را انجام می دهد شوکه شدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی بزرگترین کنفرانس فن آوری اروپا را تحریم کرد

رژیم صهیونیستی بزرگترین کنفرانس فن آوری اروپا را تحریم کرد