مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 11:052023-10-02اجتماعي

انتظار نداشته باشیم کودک یک شبه ره صد ساله را طی کند


مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان غازیان شهرستان بندر انزلی با تاکید بر اینکه در پرورش استعدادها انتظار نداشته باشیم کودک یک شبه ره صد ساله را طی کند، - گفت: والدین باید با تشویق و تکرار توانایی کودک را تقویت کرده و آن را به منصه ظهور برسانند.

زلیخا شیرزاد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با آغاز سال تحصیلی شاهد ریزش در تعداد کودکان و نوجوانان حاضر در کانون پرورش فکری و نوجوانان هستیم ولی تلاش می کنیم تا ارتباط با مخاطبان را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه در این مرکز پیش دبستانی داریم و کودکان می توانند این دوره را در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان غازیان شهرستان بندرانزلی طی کنند، افزود: با توجه به پایان تابستان و دوره هایی که ویژه اوقات فراغت و تعطیلات تابستانی برای دانش آموزان و علاقمندان برگزار می شد، فعالیت های هنری کانون طبق سال های قبل سه شنبه و چهارشنبه عصرها همچنین پنجشنبه صبح برگزار می شود.

شیرزاد گفت: دوره های این مرکز شامل نقاشی، خوشنویسی، سفال، موسیقی، طراحی چهره، کاردستی، کلاس شعر و قصه، ادبی، خلاقیت، شطرنج و رباتیک است ضمن اینکه کلاس های حاشیه ای هم داریم که با توجه به استقبال مخاطبان و حتی به صورت خصوصی برای متقاضیان برگزار می شود که از آن جمله کلاس های میناکاری، کار روی شیشه و نقطه کوبی را می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار نداشته باشیم کودک یک شبه ره صد ساله را طی کند

انتظار نداشته باشیم کودک یک شبه ره صد ساله را طی کند