مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 11:202023-10-15سياسي

نماینده مجلس: طوفان الأقصی شیشه عمر رژیم صهیونیستی را شکسته است


طوفان الأقصی شیشه عمر رژیم صهیونیستی را شکسته است؛ این عملیات یک افتضاح اطلاعاتی و شکست نظامی بزرگ را در کارنامه این رژیم ثبت کرد و نشان داد رژیم صهیونیستی برخلاف ادعاهای رسانه ای در تأمین امنیت خودش هم ناتوان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست با جمعی از مردم در مسجد امام رضا(ع) میدان خراسان تهران با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الأقصی، گفت: عملیات هفتم اکتبر جدای اینکه هم از نظر مناسبت زمانی و هم از نظر اجرای آن توسط حماس دارای پیام های مهمی می باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این عملیات بزرگ ترین ضربه را به اعتبار و حیثیت و امنیت رژیم اشغالگر قدس در طول سال های اشغال فلسطین وارد کرد.

اقدامی که باعث شد تا هیمنه پوشالی و رسانه ساخته ی رژیم صهیونیستی در هم بشکند.

عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان استان تهران در ادامه افزود: در طول سال های گذشته، کشورهای غربی علی الخصوص آمریکا، بهترین تسلیحات و مهمات زرادخانه های خود را به رژیم اشغالگر قدس داده و به بهترین فناوری های الکترونیکی مجهز کرده بود و از سوی دیگر رسانه های غربی با تبلیغات گسترده، تصویری غیرقابل شکست برای ارتش صهیونیستی ساخته بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: طوفان الأقصی شیشه عمر رژیم صهیونیستی را شکسته است

نماینده مجلس: طوفان الأقصی شیشه عمر رژیم صهیونیستی را شکسته است