مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 23:202023-10-16ورزشي

آیت الله حیدری: نمایشگاه ورزشی اهواز بستر خوبی برای شکوفایی استعداد جوانان است


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در حاشیه افتتاح نمایشگاه ورزشی در اهواز، گفت: چنین نمایشگاه هایی بستر بسیار خوب برای شکوفا ساختن این استعدادها است.

- ایسنا/خوزستان نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در حاشیه افتتاح نمایشگاه ورزشی در اهواز، گفت: چنین نمایشگاه هایی بستر بسیار خوب برای شکوفا ساختن این استعدادها است.

نمایشگاه بزرگ و تخصصی تربیت بدنی و ورزش به همت اداره کل ورزش و جوانان خوزستان از امروز، 24 مهرماه به مدت سه روز به مناسبت هفته تربیت بدنی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اهواز برپا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در حاشیه آیین افتتاح این نمایشگاه، اظهارکرد: امشب از این نمایشگاه تخصصی ورزشی بازدید داشتم و خوشبختانه نشاط خوبی در بین جوانان شاهد بودیم، ضمن این که نوآوری و خلاقیتی که در تولید تجهیزات و البسه ورزشی عرضه می کنند، بسیار مایه افتخار است.

وی ادامه داد: حتی برخی از تولیدات البسه ورزشی که مربوط به شهرستان اندیمشک است به عنوان برند جهانی مورد تقدیر مقام معظم رهبری قرار گرفته است و ما به این جوانان که در زمینه تولید، صنعت و.

پیشتاز هستند، افتخار می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله حیدری: نمایشگاه ورزشی اهواز بستر خوبی برای شکوفایی استعداد جوانان است

آیت الله حیدری: نمایشگاه ورزشی اهواز بستر خوبی برای شکوفایی استعداد جوانان است