مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 20:102023-09-30فرهنگي

عصر پایان سلطه رسانه های جهانی آغاز شده است


عصر پایان رسانه های جهانی و سلطه رسانه های جهانی آغاز شده است و در این عصر، زنان و روشنگری آن ها دیگر یک شعار نیست، - ایسنا/خراسان رضوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: عصر پایان رسانه های جهانی و سلطه رسانه های جهانی آغاز شده است و در این عصر، زنان و روشنگری آن ها دیگر یک شعار نیست، بلکه یک ضرورت انکارناپذیر است.

محمدمهدی اسماعیلی امروز، 8 مهرماه، در اختتامیه جشنواره بین المللی رسانه خورشید که در مرکز همایش های شهدای سلامت برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره بین المللی خورشید را باید نمونه ای از خیزش حکمت دانست.

ریشه های جعلی از مساله زنان و آزادی برای سال ها فضایی را ساخته بود که اجازه نمی داد آزاداندیشی زنان آزاده و نقش قدرتمند آن ها در دنیای معاصر بازنمایی شود.

وی افزود: جشنواره بین المللی خورشید خیزشی برای شکستن این کلیشه ها است و قدرت زنان آزاده جهان هژمونی جدیدی را به میدان فرهنگ خواهد آورد اما چرا قدرت زنان در آینده فرهنگی جهان اهمیت دارد و چگونه جشنواره بین المللی خورشید می تواند در ساختن این آینده نقشی تاریخی از خود به جا بگذارد، این هدف چگونه ممکن خواهد شد و با کدامین ترتیبات نباید گذاشت که اسیر رویکردهای فرمایشی و نگاه های سطحی شود؟ اسماعیلی با بیان اینکه ما در عصری زندگی می کنیم که همه نظم ها در حال تغییر بوده و اتح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصر پایان سلطه رسانه های جهانی آغاز شده است

عصر پایان سلطه رسانه های جهانی آغاز شده است