مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 10:002023-10-02سياسي

تحویل 100 فقره سند تک برگ به مالکان در « ملکشاهی »


مدیرکل ثبت اسناد و املاک ایلام گفت: روز گذشته در دهستان گنبد پیرمحمد (ع) شهرستان ملکشاهی 100 فقره سند تک برگ به مالکان تحویل داده شد.

- علی مرادپور مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان ایلام، صبح دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با توجه به اینکه تعداد زیادی سند دفترچه ای املاک در اختیار مردم در اقصی نقاط استان ایلام قرار دارد، اداره کل ثبت اسناد و املاک این استان اقدام به جمع اوری این اسناد دفترچه ای کرده و سند ترک برگ را به عنوان جایگزین در اختیار مالکان قرار خواهد داد.

وی افزود: جهت تبدیل این اسناد به سند تک برگ به تمام مردم استان با صدور پیام  فراخوان داده شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان ایلام ادامه داد: پایان یافتن اعتبار و نداشتن کد UTM از مشکلات اسناد دفترچه ای است که اسناد تک برگ فاقد آن هستند.

  مرادپور خاطرنشان کرد: در سند تک برگ مشخصات ملک به طور کامل درج شده است و مالک از این سند در مواقع ضروری به عنوان ضامن می تواند استفاده نماید.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در این راستا روز گذشته در دهستان گنبد پیرمحمد (ع) شهرستان ملکشاهی 100 فقره سند تک برگ به مالکان تحویل داده شد، تصریح کرد: این فرایند درکمترین زمان ممکن صورت گرفته است و برای تمام شهرستان ها و مناطق مختلف استان انجام خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 100 فقره سند تک برگ به مالکان در « ملکشاهی »

تحویل 100 فقره سند تک برگ به مالکان در « ملکشاهی »