مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 15:052023-09-27بين الملل

فرستاده ماکرون: لبنانی ها «گزینه سومی» را مطرح کنند


فرستاده ویژه فرانسه به لبنان از مسئولان لبنانی خواست تا گزینه سومی را برای حل بحران انتخاب رییس جمهوری کشورشان ایجاد کنند.

- فرستاده ویژه فرانسه به لبنان از مسئولان لبنانی خواست تا گزینه سومی را برای حل بحران انتخاب رییس جمهوری کشورشان ایجاد کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، ژان ایو لودریان، فرستاده ویژه فرانسه به لبنان سه ماه پس از آغاز مأموریتش در خصوص لبنان خاطرنشان کرد، مهم است که طرف های سیاسی به بحران غیرقابل تحمل لبنانی ها خاتمه بدهند و به دنبال ایجاد راهکاری از طریق گزینه سوم باشند.

وی همچنین تصریح کرد، شاخص های حیاتی دولت لبنان حاکی از آن است که این کشور در شرایط بسیار خطرناکی قرار دارد، گذشت حدود یک سال از پایان دوره ریاست جمهوری میشل عون و ناکام ماندن در انتخاب یک جایگزین برای وی در بحبوحه فروپاشی اقتصادی در لبنان است که از چهار سال پیش ادامه دارد.

لودریان همچنین تصریح کرد، هیچکدام از طرف ها در لبنان نمی توانند پیروز شوند و هیچکدام از آن دو گزینه نمی تواند موفقیت آمیز باشد.

این دیپلمات فرانسوی خاطرنشان کرد که صبر پنج کشوری که پیگیر پرونده لبنان هستند شامل عربستان، مصر، فرانسه، آمریکا و قطر رو به اتمام است و این پنج کشور بسیار نگران وضعیت موجود هستند، چراکه ادامه این وضعیت امکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرستاده ماکرون: لبنانی ها «گزینه سومی» را مطرح کنند

فرستاده ماکرون: لبنانی ها «گزینه سومی» را مطرح کنند