مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 18:002023-10-09سياسي

بهره برداری از بیمارستان شهدای رستم در سفر رییس جمهور


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از بهره برداری از بیمارستان  64 تختخوابی در شهرستان رستم، همزمان با سفر رییس جمهور به استان فارس خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از بهره برداری از بیمارستان  64 تختخوابی در شهرستان رستم، همزمان با سفر رییس جمهور به استان فارس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدوحید حسینی امروز، 17 مهرماه با اشاره به در پیش رو بودن سفر رییس جمهور به استان فارس از بهره برداری از بیمارستان شهدای شهرستان رستم خبر داد و گفت: این برنامه با حضور آیت الله رییسی اجرا خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه شهرستان رستم از جمله شهرستان های تازه بنیاد در استان فارس محسوب می شود، گفت: با توجه به تلاش مجموعه سلامت استان برای توسعه متوازن این حوزه در تمامی مناطق استان، در سال 1396 کلنگ احداث این مرکز درمانی 64 تخت خوابی در شهر مصیری، مرکز شهرستان رستم به زمین زده شد.

حسینی ادامه داد: با توجه به اهمیت پیشبرد این پروژه، در سفر پیشین رییس جمهور به استان فارس در سال 1400، پروژه ساخت این بیمارستان به عنوان یکی از پروژه های سفر رییس جمهور تعریف شد.

وی این امر را موجب نیرویی مضاعف در پیشبرد و پیگیری این پروژه سلامت محور در منطقه شمال غرب استان فارس دانست و افزود:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از بیمارستان شهدای رستم در سفر رییس جمهور

بهره برداری از بیمارستان شهدای رستم در سفر رییس جمهور