مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 13:402023-09-30سياسي

30 درصد عشایر استان اردبیل در سال گذشته دامداری را ترک کرده اند


مدیرکل امور عشایر استان اردبیل گفت: سال گذشته 30 درصد عشایر و در 6 ماهه امسال نیز 20 درصد ترک دامداری کردند و عدم وجود زیرساخت های کامل و همچنین عدم همراهی اعضای خانواده عشایر باعث کاهش جمعیت آنها شده است.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل امور عشایر استان اردبیل گفت: سال گذشته 30 درصد عشایر و در 6 ماهه امسال نیز 20 درصد ترک دامداری کردند و عدم وجود زیرساخت های کامل و همچنین عدم همراهی اعضای خانواده عشایر باعث کاهش جمعیت آنها شده است.

حاتم طهاس پور 8 مرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس از عشایر استان اردبیل در قالب یک گروهان با تجهیز امکانات و هماهنگی های لازم توسط اداره کل امور عشایر استان اردبیل در رژه تهران شرکت کردند.

وی به دیگر برنامه های اجرا شده در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: تجلیل از خانواده شهدا در شهرستان های مشگین شهر و خلخال، حضور در نمایشگاه رزمی، فرهنگی اردبیل، تجلیل از همکاران جانباز و ایثارگر از جمله برنامه هایی بود که در هفته دفاع مقدس اجرا کردیم.

مدیرکل امور عشایر استان اردبیل بیان کرد: 1 مهر الی 10 مهر زمان کوچ عشایر می باشد و انتخاب این بازه زمانی براساس سه عامل نظرخواهی از خود عشایر، بازدید کارشناسان از مناطق ییلاقی و قشلاقی و شرایط آب و هوایی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد عشایر استان اردبیل در سال گذشته دامداری را ترک کرده اند

30 درصد عشایر استان اردبیل در سال گذشته دامداری را ترک کرده اند