مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 11:152023-09-26اقتصادي

افتتاح 20 هزار میلیارد تومان پروژه شهری در سفر ریاست جمهوری به شیراز


شهردار شیراز با اشاره به در پیش رو بودن سفر ریاست جمهوری به استان فارس گفت: در این سفر شاهد افتتاح، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 20 هزار میلیارد تومان پروژه خواهیم بود که این حجم پروژه در سنوات مختلف بی سابقه است.

- ایسنا/فارس شهردار شیراز با اشاره به در پیش رو بودن سفر ریاست جمهوری به استان فارس گفت: در این سفر شاهد افتتاح، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 20 هزار میلیارد تومان پروژه خواهیم بود که این حجم پروژه در سنوات مختلف بی سابقه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسن اسدی امروز، 4 مهرماه در دیدار مردمی با هدف طرح پیوند تکریم ارباب رجوع و در راستای نهضت پاسخگویی با اهالی و اصحاب مسجد فاطمه الزهرا(س) مجتمع رضوان با بیان اینکه در سفر قریب الوقوع ریاست جمهوری شاهد افتتاح، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 20 هزار میلیارد تومان پروژه خواهیم بود، گفت: این حجم پروژه در سنوات مختلف بی سابقه است.

وی با تصریح اینکه در هیچ زمانی در طول دوران شهرداری شیراز همانند مدیریت فعلی شهری، این حجم پروژه خرد، متوسط و کلان ازنظر تعدد و ارزش ریالی به طور هم زمان در حال اجرا نبوده است، گفت: بودجه شهرداری در سال 1402 به مبلغ 23 هزار و 500 میلیارد تومان رسیده است که طی 2 سال گذشته این بودجه رشد 400 درصدی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 20 هزار میلیارد تومان پروژه شهری در سفر ریاست جمهوری به شیراز

افتتاح 20 هزار میلیارد تومان پروژه شهری در سفر ریاست جمهوری به شیراز