مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 10:052023-10-04ورزشي

سرمربی هندی تیم ملی کبدی: دوست دارم با طلا خداحافظی کنم


یک بار مدال طلا گرفته ایم و تکرار آن دشوار است اما باید به این هدف برسیم چون می خواهم بعد از بازی های آسیایی از مربیگری خداحافظی کنم و می خواهم این خداحافظی با شکوه و با مدال طلا باشد.

- سرمربی تیم ملی کبدی گفت: یک بار مدال طلا گرفته ایم و تکرار آن دشوار است اما باید به این هدف برسیم چون می خواهم بعد از بازی های آسیایی از مربیگری خداحافظی کنم و می خواهم این خداحافظی با شکوه و با مدال طلا باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی ایسنا به هانگژو، شایلا جین، سرمربی تیم ملی کبدی زنان، درباره بازی با بنگلادش اظهار کرد: بازی خوبی بود و بچه ها توانستند خیلی خوب ذهن و بدن خود را کنترل کنند.

این بازی و بازی قبلی نوعی مرور تمرین و هماهنگی بود تا اشتباه و خطاهای بچه ها کمتر شده و برای بازی بعدی به هماهنگی کامل برسند.

سرمربی تیم ملی کبدی زنان درباره برنامه هایش در بازی مقابل هند گفت: فرقی نمی کند در بازی بعدی مقابل هند بازی کنیم یا چین تایپه.

ما باید بتوانیم بچه ها را از نظر ذهنی کنترل کنیم؛ چرا که در دوره قبلی قهرمان شدیم.

جین خاطرنشان کرد: سه تیم ایران، هند و چین تایپه قدرت های اصلی آسیا هستند.

برنامه ما این بود که به عنوان تیم نخست از گروهمان بالا بریم و در نیمه نهایی با هر تیمی که برخورد کنیم، پیروز باشیم و در ادامه در فینال برای قهرمانی دوباره بجن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی هندی تیم ملی کبدی: دوست دارم با طلا خداحافظی کنم

سرمربی هندی تیم ملی کبدی: دوست دارم با طلا خداحافظی کنم