مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 20:552023-10-13حوادث

نشت گاز و انفجار جوان رشتی را راهی بیمارستان کرد


رییس سازمان آتش نشانی رشت با اشاره به حادثه انفجار در منزل مسکونی و رخداد آتش سوزی، گفت: نشت گاز و انفجار مرد حدودا 35 ساله را که به شدت مصدوم و دچار سوختگی شده بود، - ایسنا/گیلان رییس سازمان آتش نشانی رشت با اشاره به حادثه انفجار در منزل مسکونی و رخداد آتش سوزی، گفت: نشت گاز و انفجار مرد حدودا 35 ساله را که به شدت مصدوم و دچار سوختگی شده بود، راهی بیمارستان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهرام مومنی در جمع خبرنگاران با اشاره به این که حادثه انفجار در منزل مسکونی و رخداد آتش سوزی امروز 21 مهر در ساعت 15:15 به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد، اظهار کرد: سریعا 7 دستگاه خودروی اطفایی و نجات به همراه 19 آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه واقع در بلوار امام رضا(ع) آج بیشه اعزام شدند.

وی افزود: تیم عملیات به محض رسیدن نسبت به درخواست تیم اورژانس برای امدادرسانی به مرد حدودا 35 ساله که به شدت مصدوم و دچار سوختگی شده بود اقدام کردند.

رییس سازمان آتش نشانی رشت گفت: طبق بررسی های به عمل آمده؛ علت حادثه نشت گاز از اتاق خواب و رسیدن شعله و نهایتا انفجار و آتش سوزی خفیف بود.

مومنی با بیان این که انفجار موجبات تخریب در دیوارها، شیشه و سقف خانه را فراهم کرد، افزود: فرد مصدوم که آسیب وارده اش بیش از 60 درصد اعلام شده بود، توسط عوامل اورژانس به بیمارستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشت گاز و انفجار جوان رشتی را راهی بیمارستان کرد

نشت گاز و انفجار جوان رشتی را راهی بیمارستان کرد