مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 12:252023-10-12بين الملل

مقامات آمریکایی: احتمال پیوستن حزب الله لبنان به جنگ با اسراییل اندک است


«جو بایدن» رییس جمهور آمریکا نیز چهارشنبه شب با اشاره به استقرار کشتی های و هواپیماهای نظامی ایالات متحده در نزدیکی فلسطین اشغالی گفت که «ما به صراحت به ایران گفتیم که مراقب باشد.

- جو بایدن رییس جمهور آمریکا نیز چهارشنبه شب با اشاره به استقرار کشتی های و هواپیماهای نظامی ایالات متحده در نزدیکی فلسطین اشغالی گفت که ما به صراحت به ایران گفتیم که مراقب باشد.

شبکه تلویزیونی سی ان ان به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد، آمریکا در حال حاضر فکر نمی کند حزب الله به جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در جنگ با اسراییل بیپیوندد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقامات آمریکایی مدعی شده اند هشدارهای آمریکا تاکنون در جلوگیری از مشارکت دیگر گروه های متخاصم با اسراییل در این حملات حماس موثر بوده اند.

جو بایدن رییس جمهور آمریکا نیز چهارشنبه شب با اشاره به استقرار کشتی های و هواپیماهای نظامی ایالات متحده در نزدیکی فلسطین اشغالی گفت که ما به صراحت به ایران گفتیم که مراقب باشد.

ظرف 24 ساعت از زمان آغاز تنش ها در نوار غزه، آمریکا تصمیم گرفت تا ناوگروه هواپیمابر یواس اس جرالد فورد را به شرق دریای مدیترانه اعزام کند.

پنتاگون روز سه شنبه تایید کرد که در حال بررسی اعزام دومین ناوگروه به این منطقه به نشانه حمایت از اسراییل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقامات آمریکایی: احتمال پیوستن حزب الله لبنان به جنگ با اسراییل اندک است

مقامات آمریکایی: احتمال پیوستن حزب الله لبنان به جنگ با اسراییل اندک است