مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 19:152023-10-03اقتصادي

مبلغ 2 هزار و 100 میلیارد تومان از مطالبات عوارض آلایندگی خوزستان پرداخت شد


با پیگیری های صورت گرفته مبلغ 2 هزار و 100 میلیارد تومان مطالبات خوزستان از محل عوارض آلایندگی شرکت های تابعه وزارت نفت تخصیص یافت و به حساب اداره کل امور مالیاتی استان واریز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز ،علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان ،امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مبلغ مربوط به سنوات گذشته است که تا قبل از دولت سیزدهم اقدام خاصی جهت پرداخت آن صورت نگرفت اما خوشبختانه پس از پیگیری های صورت گرفته و در نتیجه توجه ویژه رییس جمهور محترم و هیئت دولت به ویژه وزارتخانه های اقتصاد و نفت به خوزستان این مبلغ به حساب اداره کل امور مالیاتی استان واریز شد.

  حسینی محراب تصریح کرد: پیش از این و طی دو سال فعالیت دولت مبلغ 9 هزار میلیارد تومان از محل عوارض آلایندگی به خوزستان تخصیص یافته بود که با واریزی اخیر مجموعا 11 هزار و 100 میلیارد تومان از سوی دولت در قالب اعتبارات عوارض آلایندگی به خوزستان تخصیص یافته است و تخصیص این ارقام قابل ملاحظه که در نوع خود بی سابقه بوده نشان دهنده نگاه ویژه دولت به خوزستان است.

    وی ادامه داد: تاکنون بالغ بر 5 هزار و 500 پروژه در حوزه روستایی و عشایری و هزار و 100 پروژه در حوزه شهری از محل اعتبارات عوارض آلایندگی در استان اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبلغ 2 هزار و 100 میلیارد تومان از مطالبات عوارض آلایندگی خوزستان پرداخت شد

مبلغ 2 هزار و 100 میلیارد تومان از مطالبات عوارض آلایندگی خوزستان پرداخت شد