مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 10:352023-10-21اقتصادي

تأمین بیش از 17 هزار تن کود شیمیایی در ایلام


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون مقدار 17 هزار و 658 تن کود مورد نیاز استان تأمین شده است.

- سیامک بیگی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام، صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با تلاش و همت مجموعه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، علی رغم وجود موانع ناشی از تحریم و مشکلات بودجه ای و یارانه ای، از ابتدای سال جاری تا 29 مهرماه، مقدار 17 هزار و 658 تن کود مورد نیاز استان تأمین و تدارک دیده شده که از این مقدار 5 هزار و 929 تن در مهرماه توزیع شده است.

وی با تاکید بر اینکه برنامه مصوب سال جاری تامین 56 هزار و 919 تن انواع کود های ازته، فسفاته و پتاسه اعلام شده است، افزود: بخش عمده آن حدود 90 درصد از محل منابع داخلی تامین خواهد شد و به صورت یارانه ای در اختیار کشاورزان استان قرار خواهد گرفت.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام ادامه داد: با توجه به برنامه ابلاغی سال 1402 تاکنون بیش از 31 درصد از برنامه فوق تامین و توزیع شده است.

بیگی اضافه نمود: بیشترین سهم دریافتی از این کود توزیعی را شهرستان دهلران با مقدار 8 هزار و 579 تن و 539 کیلوگرم به خود اختصاص داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به عنوان مجری طرح خودکفایی سعی دارد طی 3 سال آینده در زمینه تولید کود ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین بیش از 17 هزار تن کود شیمیایی در ایلام

تأمین بیش از 17 هزار تن کود شیمیایی در ایلام