مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 10:252023-10-16سياسي

راه اندازی 4 پلیس گمرک در استان بوشهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی در سفر خود به استان بوشهر در تشریح این خبر با اشاره به اینکه استان بوشهر جزو استان های مهم و هدف ما و پیشرو در بحث مقابله با قاچاق کالا می باشد، - رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با حضور در استان بوشهر از راه اندازی 4 پلیس گمرک در این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی در سفر خود به استان بوشهر در تشریح این خبر با اشاره به اینکه استان بوشهر جزو استان های مهم و هدف ما و پیشرو در بحث مقابله با قاچاق کالا می باشد، عنوان داشت: امروز به همراه هیئتی از ستاد کل نیرو های مسلح از اقدامات و تلاش های فرماندهی انتظامی بوشهر در بحث مقابله با قاچاق کالا بازدیدی خواهیم داشت.

وی افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته مبارزه با قاچاق کالا و قاچاقچیان را از قبل از مرز و تا مراکز عرضه و فروش در دستور کار داریم و بازدید های صورت گرفته در راستای ایجاد شرایط و بستر های لازم در این زمینه می باشد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه از وضعیت پلیس گمرک استان بوشهر بازدید به عمل خواهد آمد، بیان داشت: بیش از 10 پلیس گمرک رسمی را در این استان داریم که 6 پلیس گمرک آن فعال و امروز هم 4 پلیس گمرک دیگر تجهیز، مستقر راه اندازی و شروع به کار خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 4 پلیس گمرک در استان بوشهر

راه اندازی 4 پلیس گمرک در استان بوشهر