مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 12:202023-10-13بين الملل

توضیح جان کربی درباره خط ونشان بایدن علیه ایران


یک سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا برغم فضاسازی ها از سوی رسانه ها و قانونگذاران آمریکایی علیه ایران در خصوص عملیات طوفان الاقصی اعلام کرد: هنوز شواهد یا اطلاعاتی درباره ارتباط مستقیم ایران با حملات حماس نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز پنجشنبه به وقت محلی برابر با 12 اکتبر 2023 و 20 مهرماه جاری در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره ادعاها در خصوص نقش ایران در عملیات طوفان الاقصی از سوی نیروهای مقاومت فلسطین با طرح ادعاهای ضد ایرانی افزود: هنوز اطلاعات یا شواهدی نداریم که نشان دهد ایران با این حملات ارتباط مستقیم داشته است اما البته ایران به طور کلی نقش دارد و از حماس و سایر گروه های تروریستی حمایت کرده است.

کربی در خصوص خط و نشان های جو بایدن رییس جمهور آمریکا علیه ایران مبنی بر اینکه تهران باید مراقب باشد، گفت: این اظهارات به این معنی است که رییس جمهور آمریکا نمی خواهد هیچ طرف سومی مانند گروه تروریستی یا کشوری که ممکن است با اسراییل دشمنی داشته باشد، از این موقعیت سو استفاده کند و درگیری را گسترش دهد.

این مقام شورای امنیت ملی کاخ سفید در خصوص افزایش فروش نفت ایران و اقدام ایران برای جلوگیری از این فروش گفت: من به جزییات نمی پردازم اما باید بگویم ما به صورت دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح جان کربی درباره خط ونشان بایدن علیه ایران

توضیح جان کربی درباره خط ونشان بایدن علیه ایران