مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 08:302023-10-11اقتصادي

17 هزار و 800 هکتار از اراضی خوزستان به زیر کشت چغندرقند پاییزه می رود


مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: 17 هزار و 800 هکتار از اراضی کشاورزی استان به زیر کشت چغندرقند پاییزه می رود.

- ایسنا/خوزستان مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: 17 هزار و 800 هکتار از اراضی کشاورزی استان به زیر کشت چغندرقند پاییزه می رود.

عبدالرضا سید احمدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به کشت چغندرقند پاییزه در خوزستان اظهار کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است 17 هزار و 800 هکتار از اراضی کشاورزی خوزستان به زیر کشت چغندرقند پاییزه بروند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته سطح زیر کشت چغندرقند پاییزه در استان بیش از 16 هزار و 500 هکتار بود، گفت: سال گذشته تولید چغندرقند پاییزه یک میلیون و 44 هزار تن بوده است.

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی خوزستان عنوان کرد: امسال با توجه به شرایطی که وجود دارد پیش بینی می کنیم عملکرد خوبی در تولید چغندرقند پاییزه داشته باشیم و بیش از یک میلیون و 157 هزار تن چغندر از مزارع استان برداشت کنیم.

سید احمدی ادامه داد: تاریخ کشت، عوامل زیان رسان، تغذیه، درجه حرارت، وضعیت بارندگی و الگوی کشت از عوامل موثر در تولید چغندرقند هستند و توجه به این موضوعات می تواند بهره وری را در این حوزه افزایش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 هزار و 800 هکتار از اراضی خوزستان به زیر کشت چغندرقند پاییزه می رود

17 هزار و 800 هکتار از اراضی خوزستان به زیر کشت چغندرقند پاییزه می رود