مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 09:252023-09-24سياسي

جشنواره بین المللی موسیقی نوای مهر از بزرگترین رویدادهای فرهنگی است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: جشنواره بین المللی موسیقی نوای مهر از بزرگترین رویدادهای فرهنگی در 45 سال گذشته است و در برگزاری آن میزبان 10 کشور حوزه مقاومت هستیم.

- ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: جشنواره بین المللی موسیقی نوای مهر از بزرگترین رویدادهای فرهنگی در 45 سال گذشته است و در برگزاری آن میزبان 10 کشور حوزه مقاومت هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین هبت الله هاشمی یکم مهرماه در جلسه هماهنگی مدیران شهرستان بنیاد شهید و امور ایثارگران با موضوع جشنواره بین المللی موسیقی نوای مهر، با قدردانی از زحمات همکاران بنیاد شهید به ویژه همکاری در اربعین امسال و برپایی موکب ها اظهار کرد: در حوزه اربعین بنیاد شهید لرستان در کشور و بین همه دستگاه ها حائز رتبه برتر شده است.

وی با بیان اینکه دو کار ملی با عنوان کنگره شهدا که به زودی برگزار می شود و دیگری فراخوان مقاله ای که با عنوان مسائل اجتماعی ایران که تاکنون 200 مقاله دریافت شده است، افزود: بنیاد شهید میزبان بوده و جشنواره در آبان ماه برگزار می شود.

هاشمی جشنواره موسیقی نوای مهر را از دیگر برنامه ها دانست و گفت: این جشنواره سال گذشته در تهران به صورت ملی برگزار شد و امسال به صورت بین المللی به میزبانی لرستان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره بین المللی موسیقی نوای مهر از بزرگترین رویدادهای فرهنگی است

جشنواره بین المللی موسیقی نوای مهر از بزرگترین رویدادهای فرهنگی است