مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 17:552023-10-04اقتصادي

جزییات خودروهای دپو شده سایپا و ایران خودرو/ سازمان استاندارد توضیح داد


معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد تاکید کرده است که هیچ یک از خودروهای دپو شده سایپا و ایران خودرو مشکل استاندارد ندارد.

- معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد، گفت: هیچ خودرویی به علت مشکل استاندارد و اخذ تاییدیه استاندارد در خط تولید و پارکینگ ایران خودرو و سایپا متوقف نشده است و همه خودروهای موجود در پارکینگ ها مجوز استاندارد دارد.

محمدرضا درگاهی درباره ادعای برخی از خودروسازان مبنی بر انتظار برای صدور مجوز استاندارد برای تحویل خودروهای تولیدی، اظهار داشت: سازمان ملی استاندارد اخیرا گزارش های بسیاری را از طریق سامانه گزارشات مردمی دریافت کرده است مبنی بر اینکه خودروسازان در تحویل خودرو به متقاضیان خرید خودرو از طریق سامانه یکپارچه، به بهانه مشکلات استاندارد، تاخیر دارند.

معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران، بیان داشت: به دنبال دریافت این گزارش ها، بررسی های لازم در سازمان استاندارد انجام شد مبنی بر اینکه آیا خودروهایی که مردم نسبت به تاخیر در تحویل آن شکایت دارند مشکل استانداردی دارد یا خیر؟ که براساس بررسی های که انجام دادیم، مشخص شد که هیچ کدام از خودروها مشکل اخذ تاییدیه استاندارد ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات خودروهای دپو شده سایپا و ایران خودرو/ سازمان استاندارد توضیح داد

جزییات خودروهای دپو شده سایپا و ایران خودرو/ سازمان استاندارد توضیح داد