مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 19:152023-10-15حوادث

انهدام باند کلاهبرداری معرفی کار در منزل با 20 هزار فقره اعتراف


فرمانده انتظامی استان البرز از انهدام یک باند بزرگ کلاهبرداری سایبری با شیوه معرفی کار در منزل خبر داد و گفت: 11 متهم در این زمینه دستگیر و حدود 20 هزار فقره کلاهبرداری در این پرونده شکل گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، گفت: کارشناسان پلیس فتای استان البرز در حین رصد فضای مجازی با صفحات متعدد کار در منزل با تاییدیه پلیس فتا مواجه و با توجه به حساسیت موضوع بررسی آن را در دستور کار قرار دادند.

  وی افزود: بررسی های اولیه حکایت از این داشت که بیش از 300 صفحه در شبکه های اجتماعی مختلف داخلی و خارجی در خصوص تبلیغ کار در منزل با اعلام داشتن مجوز از پلیس فتا در زمینه های ترجمه مطالب، ادمین اینستاگرام، تایپ، فروش محصول و پاسخگویی به دایرکت های اینستاگرام فعالیت کرده و با دریافت مبالغی اقدام به معرفی شغل کرده و پس از دریافت وجه سنگی جلوی پای متقاضیان انداخته و اقدامی می کردند تا اکثر مراجعه کنندگان قید پول واریزی خود بزنند.

  فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه با توجه به محدود بودن وجه پرداختی افراد از شکایت در مراجع قضایی صرف نظر می کردند، اضافه کرد: در ادامه روند بررسی پرونده، با انجام چندین ماه تحقیقات تخصصی و پلیسی یک شبکه سازمان یافته کلاهبردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند کلاهبرداری معرفی کار در منزل با 20 هزار فقره اعتراف

انهدام باند کلاهبرداری معرفی کار در منزل با 20 هزار فقره اعتراف