مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 15:102023-10-12سياسي

همایش شکوه وصل با تجلیل از منتخبین فرهنگی تبلیغی شاخص


همایش شکوه وصل با هدف تجلیل از هیئات مذهبی، مراکز فرهنگی تبلیغی شاخص و جوان با رویکرد فعالیت های نو و خلاقانه و برگزیدگان مهرواره هوای نو و همچنین 200 نفر از برگزیدگان هیأت های مذهبی و مرکز فرهنگی شاخص استان اصفهان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین روح الله حریزاوی صبح پنجشنبه در همایش شکوه وصل که با هدف تجلیل از هیئات و مراکز فرهنگی تبلیغی شاخص استان اصفهان برگزار شد، با اشاره به اینکه استعمارگران که شیوه آنان تحقیر انسان است تمام تلاش خود را برای مبارزه با خوانش اسلام ناب به کار گرفته اند و البته با اسلام های بی آزار کاری ندارند، افزود: باید توجه داشت که اسلام های بی آزار در جهان امروز کم نیستند، آنان که می توانند با اسراییل سازگاری داشته باشند و آزادی را به عنوان شعار و نسخه عملی پیگیری نمی کنند و به سلوک انسان توجهی ندارند.

وی با طرح این پرسش که در مقابل جنگ ترکیبی دشمن چه باید کرد؟ ابراز داشت: رهبر انقلاب طی یک سال گذشته بارها در این باره مطالبه واحدی داشتند که مطالبه قرآن یعنی جهاد تبیین است که هدف و خروجی آن مشخص است.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه نتیجه جهاد تبیین آشکار شدن حق و حقیقت بودن آن است، افزود: با جهاد تبیین جبهه حق وسعت و ولی جامعه نصرت می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش شکوه وصل با تجلیل از منتخبین فرهنگی تبلیغی شاخص

همایش شکوه وصل با تجلیل از منتخبین فرهنگی تبلیغی شاخص