مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 12:312023-10-14اقتصادي

آغاز طرح جدید کالابرگ برای دهک های ششم و هفتم در یزد از امروز


 محمدرضا فلاحتی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، در تشریح این خبر به خبرنگار فارس، اظهار کرد: خوشبختانه دهک های ششم و هفتم نیز به طرح جدید کالابرگ الکترونیک اضافه شدند.

وی افزود: با افزوده شدن این دو دهک افزایش چشمگیری در جمعیت مشمول طرح جدید کالابرگ الکترونیک خواهیم داشت و جمعیت تحت پوشش از 41 به 61 میلیون نفر افزایش مییابد که بدین ترتیب بیش از 80 درصد مردم کشور مشمول طرح جدید کالابرگ می شوند.

فلاحتی با بیان این که شرایط استفاده از کالابرگ همانند گذشته است، توضیح داد: اگر هر فردی 200 هزار تومان از یارانه اش را خرید کند، 120 هزار تومان به وی اعتبار تشویقی تعلق می گیرد.

مدیرکل تعاون یزد گفت: مبلغ یارانه برای افراد بین دهک اوّل تا سوم 400 هزار تومان و یارانه دهک چهارم تا هفتم نیز به ازای هر نفر 300 هزار تومان است که در صورت خرید 200 هزار تومانی افراد از مبلغ یارانه، مبلغ 120 هزار تومان اعتبار تشویقی به آنان تعلق می گیرد.

وی با بیان این که مردم می توانند با نصب برنامه کاربردی شما به آن رجوع کرده و از نزدیکترین مغازه محل خود خرید کنند و از مبلغ تشویقی 120 هزار تومانی بهره ببرند، تصریح کرد: بیش از دو هزار مغازه در استان یزد تجهیز شده و به ارائه کالابرگ الکترونیک می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح جدید کالابرگ برای دهک های ششم و هفتم در یزد از امروز

آغاز طرح جدید کالابرگ برای دهک های ششم و هفتم در یزد از امروز