مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 23:002023-10-16اقتصادي

رییس کمیته امداد کاشمر: سخت گیری بانک ها در پرداخت تسهیلات بی مورد و نابجاست


رییس کمیته امداد کاشمر با انتقاد از نحوه پرداخت تسهیلات از سوی بانک ها گفت: متأسفانه بانک ها در پرداخت تسهیلات سختگیرانه اقدام می کنند و مصوبه بانک مرکزی را در پذیرش ضامن لحاظ نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، مجید حسین زاده امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه حدود نیمی از تعهد اشتغال شهرستان در حوزه کمیته امداد محقق می شود، اظهار کرد: تسهیلات پرداختی در حوزه اشتغال صرفا به مددجویان محدود نمی شد بلکه در سال گذشته بیشترین میزان تسهیلات پرداختی به افراد غیرمددجو بوده است.

رییس کمیته امداد کاشمر با بیان اینکه تمامی طرح های دریافت کننده تسهیلات در سطح شهرستان به صورت مجزا بازدید شده است، افزود: سهم کاشمر از محل تسهیلات اشتغال در سال گذشته 70 میلیارد تومان بود که این رقم در سال جاری به 50 میلیارد تومان کاهش یافته است.

وی با اذعان به اینکه تا کنون 34 میلیارد تومان از تسهیلات در نظر گرفته شده برای شهرستان ابلاغ شده است، بیان کرد: علیرغم اینکه برای این مبلغ متقاضیان به بانک ها معرفی شدند، اما تاکنون تنها 20 میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

حسین زاده با انتقاد از نحوه پرداخت تسهیلات و اعمال شرایط سختگیرانه در پذیرش ضامن، یادآور شد: اگرچه بر اساس دستورالعمل تا سقف 100 میلیون تومان معرفی یک ضامن معتبر کافی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیته امداد کاشمر: سخت گیری بانک ها در پرداخت تسهیلات بی مورد و نابجاست

رییس کمیته امداد کاشمر: سخت گیری بانک ها در پرداخت تسهیلات بی مورد و نابجاست