مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 13:202023-09-26اجتماعي

نوسازی حمل و نقل عمومی و برقراری سرویس کارکنان، موثر بر کاهش آلودگی هوا


معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ارائه طرح نوسازی حمل و نقل عمومی درون شهری و موتورسیکلت های کار در کلان شهرها و بررسی برقراری سرویس کارکنان ادارات می تواند تاثیر زیادی بر کاهش آلودگی هوا داشته باشد.

- معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد نوسازی حمل و نقل عمومی و برقراری سرویس کارکنان، موثر بر کاهش آلودگی هوا معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ارائه طرح نوسازی حمل و نقل عمومی درون شهری و موتورسیکلت های کار در کلان شهرها و بررسی برقراری سرویس کارکنان ادارات می تواند تاثیر زیادی بر کاهش آلودگی هوا داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایرج حشمتی امروز (4 مهر) در جلسه کارگروه ملی آلودگی هوا که با حضور نمایندگان سازمان ها و وزارتخانه های مسوول در قانون هوای پاک در سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، اظهار کرد: 23 دستگاه در اجرای قانون هوای پاک تکلیف دارند که از این بین گزارش عملکرد هشت دستگاه اصلی در این زمینه بررسی شده است.

وی ادامه داد: به دلیل این که تکالیف گذشته مانند قانون توسعه حمل و نقل عمومی، مدیریت مصرف سوخت، اصلاح الگوی مصرف و.

انجام نشده است، ما با انباشت تکالیف مواجهیم و دستگاه ها در اجرای احکام خود خیلی موفق نبوده اند و همین مورد یکی از دلایل عدم تحقق قانون هوای پاک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی حمل و نقل عمومی و برقراری سرویس کارکنان، موثر بر کاهش آلودگی هوا

نوسازی حمل و نقل عمومی و برقراری سرویس کارکنان، موثر بر کاهش آلودگی هوا