مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 13:402023-09-23فرهنگي

منطقه ارسباران سرآمد و مهد هنر و ادب است


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، منطقه ارسباران را با تاریخ کهن سرآمد و مهد هنر، شعر، موسیقی، فرهنگ و ادب عنوان کرد و افزود: - منطقه ارسباران دارای مفاخر تاثیرگذار در بخش فرهنگی، سیاسی و اجتماعی ایران است.

سیدمحمدحسین بلاغی عصر جمعه، 31 شهریور در آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران گفت: از مجموع 255 اثر از 28 استان کشور که به دبیرخانه واصل شده بود با داوری اساتید مجرب تئاتر و سینما 20 اثر از 18 استان کشور به بخش نهایی راه یافتند که امروز شاهد اختتامیه و اهدای جوایز برای برگزیدگان شانزدهمین دوره جشنواره ملی تئاتر ارسباران(قره داغ) در شهرستان اهر هستیم.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و فرا رسیدن هفته وحدت با اشاره به برگزاری پرشور و موفق جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران تا ایستگاه شانزدهم افزود: امیدواریم با حمایت مسئولان و بخش خصوصی و ایجاد زیرساخت های مناسب شاهد برگزاری این رویداد هنری به صورت بین المللی در سال آینده باشیم.

وی با اشاره به جلسه ای که نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی یک ماه پیش با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتند گفت: در این جلسه مقرر شد مبلغی برای کمک به برگزاری شانزدهمین دوره جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران اختصاص یابد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه ارسباران سرآمد و مهد هنر و ادب است

منطقه ارسباران سرآمد و مهد هنر و ادب است