مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 08:102023-10-16پزشكي

انتقال مطب پزشکان از سطح شهر سبب کاهش ترافیک شهرکرد می شود


رییس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به لزوم انتقال مطب پزشکان و بخشی از کلینیک ها، درمانگاه ها، داروخانه ها از مرکز شهر، گفت: انتقال این مراکز بهداشتی و درمانی از سطح شهر و احداث شهرک سلامت در رحمتیه سبب کاهش مشکل ترافیک می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مصطفی حیدری در دویست و نوزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد گفت: استقرار مطب پزشکان، کلینیک ها، درمانگاه ها، داروخانه ها، آزمایشگاه ها، بیمارستان ها و سایر مراکز بهداشتی و درمانی در مرکز شهر باعث تشدید مشکلات ناشی از ترافیک در سطح شهر شده است.

احداث شهرک سلامت باعث کاهش ترافیک در سطح شهر می شود رییس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری برای احداث شهرک سلامت در زمینی به وسعت 130 هکتار و مجموعه باغ سلامت سالمندان در زمینی به مساحت 30 هکتار در منطقه رحمتیه، ادامه داد: انتقال مطب پزشکان و بخشی از کلینیک ها، درمانگاه ها، داروخانه ها، آزمایشگاه ها، بیمارستان ها و سایر مراکز بهداشتی و درمانی شهرکرد به این مکان باعث کاهش مشکلات ترافیکی مرکز استان می شود.

حیدری به کمبود پارکینگ در مجاورت مطب پزشکان، کلینیک ها، درمانگاه ها، داروخانه ها، آزمایشگاه ها، بیمارستان ها و سایر مراکز بهداشتی و درمانی شهرکرد اشاره کرد و افزود: دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال مطب پزشکان از سطح شهر سبب کاهش ترافیک شهرکرد می شود

انتقال مطب پزشکان از سطح شهر سبب کاهش ترافیک شهرکرد می شود