مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 13:502023-10-19بين الملل

بمباران بیمارستان المعمدانی سند دیگری از جنایت های رژیم صهیونیستی است


فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پیامی با اعلام انزجار از جنایت رژیم صهیونیستی در غزه، حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به مردم غزه را محکوم کرد.

- فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پیامی با اعلام انزجار از جنایت رژیم صهیونیستی در غزه، حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به مردم غزه را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پیام سردار کیومرث عزیزی آمده است: بعد از 75 سال از اشغال فلسطین توسط اشغالگران صهیونیست می گذرد و در طول این سال ها، جهان، شاهد جنایات و ظلم بی شمار علیه ملت مظلوم فلسطین و حتی دیگر کشورهای منطقه بوده است.

جنایت وحشیانه و هولناک رژیم کودک کش صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه که به جان باختن بیش از هزاران زن و کودک بی گناه انجامید، سند دیگری بر جنایت رژیم غاصب صهیونستی بر مردم مظلوم غزه است.

آنچه برای مردم غزه رخ داد یک جنایت جنگی عیان بود که گواهی روشن و متقن بر ارتکاب جنایت علیه بشریت توسط سران این رژیم غاصب در محاکم قضایی جهانی بشمار می رود.

در سوی دیگر این جنایت، ملتی بزرگ، صبور و مظلوم قرار دارد که بر ویرانه های این جنایت، بر حق مشروع خود مبنی بر ایستادگی و ماندن بر خاک آبا و اجدادی اش پایمردی می کند و از پیر و جوان، زن و مرد و حتی کودکان آن بر آرمان بزرگ رهایی قدس و حذف این غده سرطانی از جغرافیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بمباران بیمارستان المعمدانی سند دیگری از جنایت های رژیم صهیونیستی است

بمباران بیمارستان المعمدانی سند دیگری از جنایت های رژیم صهیونیستی است